2012年4月7日星期六

隧巴171A線已落實其中兩班在利枝道開出

171A線將於4月10日起將會有兩個班次在利枝道開出,分別是07:35及07:43。 (圖片:JimmyLai0312@Wikimedia)

筆者早前在《略談隧巴171線早上繁忙時間分拆安排》發表過意見,建議於平日早上服務的隧巴171A線(利東邨至荔枝角)之部份班次提前於利枝道巴士總站開出,以滿足鴨脷洲大街乘客的需要。據悉大街區議員張錫容和民主黨亦分別向運輸署提出同樣訴求。筆者今日途經鴨脷洲,發現張議員掛出「成功爭取」橫額,指出171A線於 4月10日(下星期二) 4月16日(星期一) 起將會有兩個班次在利枝道開出,分別是07:35及07:43。筆者見網上暫時未有人分享以上消息,故特意撰文發放。(4月10日更新:張議員的橫額表示有關安排延至4月16日才實施。)

翻查現時171A的時間表(2012年2月6日版本),筆者估計可能是將原本於07:42及07:51的班次分別提早了7分鐘及8分鐘開出,然而由利枝道往利東邨巴士總站只需約3分鐘,為何需要提早如此多開出呢?是否真的需要預留四五分鐘在利東總站上客?還是整個171A線的時間表將會重新編排?截至目前為止,城巴和九巴均未發出新聞稿,筆者也難以作出定論。無論如何,筆者也希望這些特別班次能夠解決大街的171線乘客難以上車的問題。

9 個意見:

匿名說...

我唔係質疑你,但係你唔覺得奇怪咩?如果有班次改動,巴士公司一般兩三日前就會出新聞稿同通告。如果4月10日真係有新時間表,照計應該復活節假期之前就會有公佈。會唔會係林議員自己搞錯左日子,6字當做0字呢?4月16日即係再下個星期一,都唔係無可能。

凱文說...

回 匿名:
筆者肯定張錫容議員掛出的橫額是寫上4月10日的,不可能看錯。筆者所知有兩塊橫額,一塊在鴨脷洲橋道西行線與鴨脷洲徑的路口,另一塊是鴨脷洲橋道東行線「利枝道」巴士站(往鴨脷洲大街梯級的入口)。若然真的不是4月10日開始實行,可能是張議員自己搞錯或者橫額的日期印錯了。無論如何,筆者會盡力繼續跟進。

匿名說...

其實171A應該加班兼提早係利枝道開而唔係單純提早係利枝道開
上次運輸署都講左,拆線後整體客量上升..利東都有,多左百幾人

但最終只係加左171P班次,171A照舊

如果171A有2班固定係利枝道開,實會縱壞個度D居民
特登坐兩架空車,預期下個受害者會係漁安苑居民

而根本問題係171A班次已經唔密,得9-10分鐘
對於利東黎講只係岩岩好..有時又唔準時開車,做埋大街只會降低服務質素

凱文說...

回 匿名:
大街的乘客不算很多,頂多也只是四分一車,對利東那邊的影響有限。況且假如延長到利枝道的171A線也停鴨脷洲橋道,漁安苑居民其實也可以行多幾步路到鴨脷洲橋道提早登上那兩班171A。

花生友說...

留名睇張錫容再次走數

凱文說...

回 花生友:
三天後便是4月16日了,城巴和九巴還未有公佈,又仍未見民主黨等區議員提及,看來張議員真是有機會再次「走數」。

匿名說...

好似仍未有指示牌?在大街巴士站開出?

匿名說...

吹水!到今天仍舊沒有!

凱文說...

回 匿名:
這個安排確實從來都未有被巴士公司正式公佈,站牌亦沒有作出改動,故相信只是敷衍張錫容議員之舉,大街乘客實質並無受惠。

 
評深宜論 — 主要聚焦香港時事、社會、規劃、交通等議題
本站最佳瀏覽解像度為 1024 x 768 或以上。

Creative Commons Attribution-Noncommercial-No Derivative Works 3.0 Hong Kong License 隧巴171A線已落實其中兩班在利枝道開出》及本網誌其他文章均以
共享創意 署名-非商業性-禁止衍生 3.0 授權條款釋出。